2010-04-05

Egy kis változtatás

Hosszas tűnődés után úgy határoztam, hogy leszedem az New Zealand-i linkgyűjteményt a blogról. Jelen pillanatában az életem semmilyen formában nem alkalmas a kiköltözésre, legfeljebb a vágyódásra. Fene egy szakmát választottam lássuk be. És pont akkor kezd el benne kibontakozni valami nekem is as a Lovagnak is, amikor....
De végül is mikor, ha nem akkor? Szóval sóvárgás marad és én is maradok. Amint újra aktualitását érzem, rögtön kiteszem.
Amúgy nem mellesleg van itt közelebb is olyan hely, ami le tudja venni az embert a lábáról. Mondjuk azt, hogy nem kissé szimpatikus a 11es napkezdés, a 3-6ig szieszta és hajnal 3ig buli hangulat. :D
A legviccesebb, hogy a színházban is szieszta van, teljesen mindegy az, hogy te hogyan állsz a munkával....
Szerintem jól csinálják :). Mindenesetre nem a görcsölésbe fognak belepusztulni a madridiak, az egész biztos.

Nincsenek megjegyzések: