2008-11-22

7 kötelező dolog az első hóban!

Ma, vagyis november 22-én leesett az első hó gyönyörű fővárosunkra :).
Mint az köztudott, az első hóban mosdani kell, mert attól leszünk szépeküdékfrissekfiatalok. Bandi lovag hiányában ezt a mutatványt békésen sikerült kivitelezni, minden közelharcot elkerülve csak fogtam két marék finompuha havat és megdörgöltem vele kezemet, arcomat.
Ami a meseszép havazással együtt jár, azt én ma mindet becsületesen el is végeztem!
Elsőként bele kell gázolni a friss hóba ott, ahol előtte még senki sem járt.
Másodszor ugarálni kell, hogy meghallgathasd milyen szép recsegő hangja van.
Harmadszorra kitárt karokkal forogni kell és utána meg kell nézni milyen mókás nyomot hagytál.
Negyedszerre pedig mindezeken muszáj kacagni, de hangosan ám!
Ötödszörre az első hólepte autó szélvédőjére napocskát kell rajzolni. De olyat ami mosolyog és szeme és orra is van!
Hatodszor ugyanezen autó motorháztetején rajta kell hagyni mindekét tenyerünk lenyomatát.
Hetedik a már említett mosakodás, a szépség megőrzéséért!
Aki mindebből kihúzza magát ne csodálkozzon búskomorságán!

1 megjegyzés:

mauglina írta...

És a HÓANGYALKA???? :)