2009-01-01

BUÉK!!!

Boldogságos szép új évet kívánok, teljesüljenek a kívánságok!

Elérkezett 2009 első napja. De nincs újévszaga. Számvetés, hogy eddig mégis mivel voltam képes napjaimat tengetni és megélni... És hirtelen nem jut eszembe semmi. Majd adok gondolkodási időt. Aztán megint semmit. Kezdek ideges lenni. Mégis mi a ménkűt csináltam 365 napon keresztül?! Mivel lettem több? Miben léptem előre? Ez meg csak a kényszer. Miért kell mindíg előre lépni? Mi ez a nagy fejlődési mánia? Nem ettől lesz migrénje az embernek? Nem ettől alakulnak ki a stressz és következményes betegségei?
Hát döntöttem. Nem vetegetek számot semmivel. Megéltem napjaimat, nincs olyan, mire rossz lenne visszaemlékezni. És ennyi pont jó. Mert most olyan a helyzet, hogy jónak kell lennie ennyinek.
Majd változik. Egyszer. Talán. Valahol.

Nincsenek megjegyzések: