2009-03-02

diplomázok

Sokat gondolkodtam miként lehetne összefoglalni a vajúdást, tépelődést, széttépődést és elkeseredést, majd újra nekiveselkedés stb... folyamatot. Aztán elvetettem az összefoglalás gondolatát. Többek közt azon egyszerű oknál fogva, hogy még neki se láttam a szakdogámnak, mégis átéltem ezeket mind, akkor mi lesz velem majd, ha tényleg írom?! Elég, ha csak szűk környezetemet bombázom a negatív és hektikus hullámaimmal.
De ez a kis szösszenet nagyon megtetszett a témában, örvendezzetek ti is:
Nyuszika ül az erdő szélén és gépel a számítógépén.
Arra megy a Róka és megkérdi:
-Mit csinálsz Nyuszika?
-Írom a diplomadolgozatomat.
-Na és miből írod?
-Hát, hogy hogyan védekezzenek a kis állatok a ragadozókkal szemben.
-Ne hülyéskedj Nyuszika! De te ehhez mit sem értesz!
-Ha nem hiszed Róka, gyere be velem a bokorba, mindjárt megmutatom.
Be is mennek a bokorba. Nagy csatazaj, a Róka kirepül a bozótból és fejvesztve elrohan. Nyuszika előjön és folytatja az írást.
Arra megy a Farkas:
-Mit csinálsz Nyuszika?
-Írom a diplomámat.
-És miből?
-Hogyan védekezzenek a kis állatok a ragadozókkal szemben.
-Na ne nevettess, te ehhez nem értesz!
-Ha nem hiszed, gyere velem a bokorba, majd megmutatom!
Be is mennek a bokorba. Nagy zajjal kirepül a Farkas és elrohan. Nyuszika folytatja a gépelést. Kisvártatva jön a Medve:
-Mit gépelsz Nyuszika?
-Írom a diplomámat.
-És milyen témából?
-Hát, hogy hogyan védekezzenek a kis állatok a ragadozókkal szemben.
-Jaj, ne röhögtess! Te ehhez nem érthetsz!
-Ha nem hiszed, gyere be velem a bokorba, megmutatom, milyen profi vagyok.
Be is mennek. Nagy csihi-puhi, kirepül a Medve a bozótból és elszalad.
Kilép a Nyuszika a bokorból, utána előjön az Oroszlán:
-Látod Nyuszika, nem megmondtam! Nem az a lényeg, hogy miből írod a diplomádat, hanem, hogy ki a konzulensed!

Nincsenek megjegyzések: